I love.. Body Butter, Shower Smoothie & Showergel

vrijdag, juli 17, 2015



Van een vriendin kreeg ik afgelopen week voor mijn verjaardag (11 mei), dit leuke cadeaupakket. I love is een merk wat ik wel kende en zag in de Douglas winkels, maar verder had ik er geen aandacht aan besteed. Tot ik dit pakketje kreeg.





We beginnen met de body butter. Zoals jullie misschien weten, ben ik nooit zo'n fan van body butter. Ik snapte het hele idee erachter gewoon niet. Toen ik deze kreeg, was mijn idee gelijk over. Ik ruik door dit product gewoon vele malen lekkerder en het smeren ervan is ook niet een hele uitdaging.

Het ruikt heerlijk zoet naar bessen. Het ruikt ook een beetje naar aardbeien, maar vooral naar bessen. De body butter heeft een dunne substantie, waardoor het makkelijk uitsmeerbaar is. Daarna gebruik ik het ook graag als een lipbutter!


Hmm, deze naam klinkt al ge-wel-dig! Deze shower smoothie heeft, zoals de naam al zegt, een aardbeien geur. Door de cream is dit veel zoeter! Daarnaast zorgt deze shower smoothie voor de benodigde schuim!


Een showergel in dezelfde geur als de shower smoothie. Deze showergel heeft alleen een veel zoetere geur! Wel gek dat beide producten dezelfde geur hebben, maar anders ruiken. Ook dit geeft de benodigde schuim.



Heb jij een product van het merk I love...?
I love... producten zijn verkrijgbaar bij de Douglas voor diverse prijzen.

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik ben niet zo heel erg thuis in de beautyproducten, maar wat me wel opvalt, is dat er veel producten zijn die op een of andere manier een link met eten hebben. En ik snap ook wel waarom. Zelf ben ik ook verzot op bijvoorbeeld douchegels met een fruitgeur. Daar word ik altijd heel vrolijk van. Kan me voorstellen dat deze producten me daarom ook goed zouden bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken alleen de shower smoothie, en ik vind hem erg lekker. Helaas is die bij mij wel bijna op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze producten kende ik nog niet, heb ze weleens gezien, maar koop vaker douche en body producten bij andere winkels. Ze lijken me wel heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die body butter lijkt me erg fijn, de geur lijkt me heerlijk! Ik heb nog geen producten van dit merk, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow