Japanse Handcrème

donderdag, juli 16, 2015



Dit schattige ijsbeertje heb ik van Evelien gekregen! Door zijn uitstraling kon ik niet wachten om het te gebruiken en te reviewen en eindelijk heb ik mijn mening bij elkaar.




Het is een vrij dunne lotion. Daarnaast smeert het ook gemakkelijk uit over de huid.



Before and after. Misschien zie je het niet gelijk, maar ik zie wel degelijk verschil! Mijn handen voelen zachter maar ook vetter aan. Binnen een klein minuutje (!) trekt dit helemaal in, iets wat ik snel vind.

De geur is misschien het enige wat als een nadeel gezien kan worden, het is namelijk erg kruidig. Voor de rest is dit een top handcrème!



Pluspunten:
+ schattig
+ doe je lang mee
+ trekt snel in
+ handen zijn zachter

Minpunten
- geur (misschien)
- verkrijgbaarheid




Heb jij ooit een schattige handcrème gekocht?
Zoals ik al aangaf, de verkrijgbaarheid is een minpunt. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar je kocht een gokje wagen op eBay of een Chinese webshop.

You Might Also Like

8 reacties

  1. aah wat super schattig! jammer dat ik niet zo van kruidig houd, ik ben meer van de zoete geuren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige verpakking! Fijn dat hij je handen zacht maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking ziet er echt schattig uit! Welke geur heeft hij eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Echt een leuke crème

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn handen zijn vaak droog, dus ik heb een handcrème echt vaak nodig. De geur van deze crème zou voor mij geen enkel probleem zijn, ik houd wel van een kruidig geurtje. Maar, hoewel ik de verpakking heel schattig vind, vind ik 'm voor mij niet handig. Ik heb liever een tube.
    Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het heel leuk is om deze Japanse handcrème cadeau te krijgen. Alleszins zou ik het een heel leuk cadeautje vinden en 'm een mooi plekje geven in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er schattig uit! Super leuk om cadeau te krijgen of geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow