Lush stashes die ik ontzettend gaaf vind

zaterdag, juli 25, 2015


Ik vind het haast fascinerend om te kijken naar andermans Lush stash. Door zulke foto's en video's kun je ook weer nieuwe producten ontdekken en dat betekent, nieuwe favorieten! Nu ken ik haast elk product die Lush heeft, maar het blijft toch leuk.


Laura heeft echt een grote lush stash! Daarnaast heeft ze ook een erg leuk Engels account op Instagram. Ik wil heel graag nog de Yuzu and Cocoa shower cream willen uitproberen (gele showergel) en de Life's a Beach showder scrub.

Ook weer een grote (voor mij doen dan, hé) stash! Ik zie al drie #Gayisok zeepjes en heel veel leuke showergel's.


Lushskincare is de enige Nederlandse! Ilse is echt super aardig en heeft daarnaast ook een enorme stash. Ik zie een grote tube D'fluff, dat is echt een heerlijke scheerzeep.

Een kleinere, maar nog steeds een leuke! Ook xo_lushaddict4ever_xo heeft super gave dingen ertussen liggen.

Oh, dit vind ik toch ook wel erg leuk om naar te kijken! Ze heeft echt zóveel showerjellies en showergel's. En al die producten voor in bad, hemels!

Dit meisje heeft vooral veel dubbel, wat ik natuurlijk snap. Heel veel producten die zij dubbel heeft gaan namelijk uit het assortiment :(. Candy Floss showder scrub lijkt mij onwijs lekker en ook Snow Fairy, die elke kerst verkrijgbaar is, lijkt me heerlijk. Dat laatste ga ik komen met de kerstsale!


We sluiten af met deze stash, dit is de kleinste in mijn rijtje. Ghost is echt een héle lekkere geur en die heb ik als showerjelly.

Welke stash vond jij het leukst?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow