Nikita ABC

woensdag, juli 29, 2015


Untitled

Iets wat ik op het internet vond, was de ABC tag. Wauw, wat een leuke tag!  De mensen die niet weten waar deze tag over gaat, het houdt in dat ik bij elke letter iets over mijzelf vertel. Let's begin.



Alla Mijn derde naam, vernoemt naar de liefste oma in de wereld! Disclaimer: Dit heb ik vorig jaar april geschreven, helaas is mijn oma overleden.
Barcelona. Een stad waar ik nog naar wil reizen.
Creatief. Een van mijn beste eigenschappen.
Douglas. Webshop die groot favoriet is van beautyliefhebbers.
Eenhoorns.Te schattige fantasiedieren!
Forever 21. Een winkel die nieuw is in Nederland, weet je denk ik al wel. Maar ik wil hem echt graag bezoeken!
Google. Where it all startes..
High Heels. Yes, i love them! Ik draag dan niet elke dag high heels, maar wel creepers.
Icecream. Super lekker en ik denk wel dat iedereen van dit houd. Toch?
Jesuisnikita.blogspot.nl. Mijn mooie blog, waarvan ik nog steeds van houd!
Kleding. Ik houd ervan om er mee te experimenteren
Lush. Mijn FAVORIETE merk!
Mijn huisdier. Timaschko is echt een schatje.
Nikita. Dat is mijn naam hihi!
Ok. Dat is wat ik van mijn blog vind, het kan altijd beter.
Picmonkey. Een site wat ik gebruik als ik mijn foto's wil bewerken voor de blog. Echt een grote aanrader! Veel dingen zijn gratis hierop.
Q-music. Muziek is echt mijn grote liefde en deze radiostation laat echt altijd de leukste liedjes horen.
Rituals. Zeker een merk wat jullie bekend in de oren klinkt, Rituals! Ik heb hier nu een body cream, body butter en een shower foam van. Alle drie heer-lijk in een woord!
Sing. Ik wist echt geen woord hiermee, dus dan maar het Engelse woord "sing". Zingen vind ik erg leuk en doe ik elke dag, haha.
Top40. In de top40 komen de leukste liedjes voorbij en dan bler ik lekker mee!
Us. Dit is iets waar ik nog heel graag naar toe wil.
V&D. Ook dit is een winkelketen waar ik graag kom.
Wereld. Ik vind echt dat we de wereld oftewel de aarde echt goed moet behandelen. De wereld is te mooi <3.
Zingen. Nog één keer zingen dan.


You Might Also Like

6 reacties

  1. Deze ABC-tag is een leuke en creatieve manier om elkaar weer een beetje beter te leren kennen.
    Naar Barcelona zou ik ook nog wel eens willen gaan en ik ben ook gek op ijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke tag! Ik denk dat ik deze van je over ga nemen, als je het niet erg vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze tag had ik nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow