10 leuke etsy shops

vrijdag, augustus 07, 2015


Voor mij is Etsy nog vrijwel nieuw. Toch ben ik al erg leuke shops tegen gekomen, die ik graag aan jullie wil voorstellen.

           

1. ArtsnCandies
ArtsnCandies heeft, zoals de naam al verklapt, veel leuke, snoeperige dingen die iemand zelf gecreëerd heeft. Ik vind deze shop zo gaaf omdat, naast het feit dat het handgemaakt is, er ook sieraden bij zitten die Lush geïnspireerd zijn. Gaaf!

2. Zebranas
Ook nog zo'n shop met leuke handgemaakte sieraden. Dit is een shop van een Nederlands meisje, Dieuwke Mombarg. Zij heeft iets meer artikelen dan de vorige shop en ook sieraden die Lush geïnspireerd zijn.

3. PlannerMania
Voor de planner freaks heb ik ook een leuke webshop gevonden (al is die onderste nog leuker, vind ik!). Planner Mania verkoopt erg leuke stickers die je kunt gebruiken voor je planner, iets wat erg leuk en helemaal hip is nu.

   

4. itsplanningtime
Itsplanningtime vind ik toch íets leuker. Deze shop zit echt boordevol met leuke stickers, die daarnaast ook origineel zijn. Ook zijn de verzendkosten wat lager, wat het aantrekkelijker maakt om iets te kopen.

5. CaressPress
Nóg een planner shop! Ook deze shop bevat leuke, originele stickers die iets duurder liggen. Toch leuk om een kijkje te nemen.

6. aGoGoPillowcases
aGoGoPillowcases (wat een lange naam!) verkoopt, niet verrassend, kussenhoezen! Ik heb er al heel veel leuke gezien, echt het waard om een kijkje te nemen. Zeker geschikt als je niet naar standaard pillowcases opzoek bent!

7. CraftyArtsShop
Als je fan bent van Harry Potter, Batman, Starbucks of iets anders, moet je zeker hier even stoppen! Ze verkopen allemaal dingen van deze films en merken.


8. giftjewelryshop
Giftjewelryshop heeft hele leuke sieraden die ik zo ontzettend mooi vind! Ik weet niet of de sieraden van echt zilver of van echt goud zijn, maar ze zijn zeker leuk!

9. TheSoapMarket
Ook deze webshop verkoopt vegan producten, net zoals Lush doet. Als je een vegan lifestyle hebt en nog niet weet waar je vegan skincare kunt halen, dan is de shop wellicht iets voor jou.

10. ThePrettyPlanner
We sluiten af met nog een plannershop. Deze heeft weer allemaal planningstickers, die toch net even anders zijn. Hoe flikken ze het, haha?

Welke shop(s) kende jij al?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hoe leuk allemaal! Ik ga dit artikeltje even opslaan, zodat ik later alle webshops nog eens kan bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow