Brazilian Mud Fabric Masque

zaterdag, augustus 22, 2015


Van Montagne Jeunesse (nu My 7th Heaven)  kreeg ik dit maskertje. Het klonk in ieder geval zoet en fruitig, dus wou ik het snel uittesten!




Oeh, er zitten besjes en avocado in! Verder ziet de ingrediëntenlijst er ook heerlijk uit.

"So easy to use, your skin will be gently cleansed and unclogged with this mud infused bamboo fabric. The lush vegetation of vibrant Brazil is the source for this natural beauty. Purple Brazilian Mud, rich in magnesium, cleanses and stimulates the skin while pulped Acai Berries, high in antioxidants and vitamin enriched Avocado join forces to fight free radicals."


Mijn huid is vrij normaal en ik heb geen last van onzuiverheden. As the usual.


Wow, dit ziet er raar uit, maar het ruikt wel heel lekker! Ik heb dit masker voor 15 minuten opgelaten.


Mijn huid voelt na afloop heel zacht aan, verder merk ik niet erg veel. Heb je veel last van onzuiverheden, dan zou dit masker wellicht meer bij jou passen!

Wat is jouw favoriete masker?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow