H&M "Accessoires Wishlist".

zaterdag, augustus 08, 2015



Daar ben ik weer, met mijn 2de artikel over mijn H&M Wishlist. Dit keer behandel ik accessoires, want wat een gave accessoires verkoopt de H&M!



















                                                                 Prijzen:
                                           Halsketting met stenen hangers: €7,99.
                                                       Brede ring: €3,99.

De halsketting vind ik een beetje duur, maar hij is wel echt prachtig! Mintgroen is nu echt hip in de zomer en dat is waarom ik het ook zo mooi vind. En natuurlijk omdat de kleur prachtig is!

Ik heb echt een tic voor yin yang dingen (zie het logo van mijn blog), ze zijn werkelijk waar zo mooi.  Deze ring is niet heel bijzonder of echt heel mooi, maar door yin yang vind ik het echt heel erg bij elkaar passen.
















                                                                    Prijzen:
                                                               Oorbellen: €2,99
                                                     Haarband met stippendessin: €4,99.

Jullie weten het na het vorige bericht van mijn ring ook al, mijn tic voor yin yang is te groot! Deze vind ik wel mooier en goedkoper dan de ring en deze ga ik dan ook snel opzoeken!

Ik heb een kleine verslaving aan schattige haarbanden. Bloem haarbanden, stip haarbanden of toch die ene leuke blauwe haarband? Je kunt alles opnoemen, ik neem ze! Deze moet ook echt aan mijn collectie toegevoegd worden door het schattige patroontje.


















                                                                          Prijzen:
                                                                            Messengertas: €8,-.
                                                              4 paar oorbellen: €3,99.


Deze kost nu in de sale maar €8,- i.p.v €19,99! €8,- vind ik echt heel weinig voor zo'n mooie tas en hij is ook nog draagbaar. Je kan hem om je schouder dragen, aan je schouder of in je hand; het kan allemaal.

Deze schattige oorbellen moet ik ook toevoegen; wat zijn ze me toch lief en grappig! Ook zijn ze best goedkoop en dat is echt waar ik van houd.


Ik heb nog niet alles van mijn wenslijst behandelt, maar dit hoort er zeker bij. Wat is jullie wenslijst van de H&M? 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow