Lekker productief bezig! | Plog

donderdag, augustus 20, 2015


 Ik vind het ploggen echt steeds leuker worden, daarom had ik een maand geleden een productieve maandag geplogd. Kijk je mee naar mijn dag?




Om 9 uur schreeuwt mijn wekker en trek ik snel mijn kleding aan. Even een selfie maken!


Helaas moet ik nog veel werken :(.


Ik zit er helemaal tegenop, vooral omdat het regent.


Dit is mijn lunch en ontbijt in een.


Onderweg zie ik deze schattige kikker nog! Awww.

Sorry voor de korte plog!





You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat een lief kikkertje! Die zal vast een fijne dag gehad hebben in de regen haha! Ik liep vroeger ook folders in de vakantie. Pfff, dat is echt heel hard werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow