L'Oréal Nagellak 209 & 611

woensdag, augustus 05, 2015



Ik vind de nagellakjes van L'oréal altijd wel mijn voorkeur hebben. Voor mijn verjaardag kreeg ik deze twee kleurtjes van het merk en ik kan al vertellen dat ze erg leuk zijn!




Met twee lagen
Als eerst de kleur 209. Dit is een mooie babyroze kleur, perfect voor elk seizoen! Dit is dan ookde reden dat ik 209 best wel vaak gedragen heb. Jammer genoeg kiest L'oréal er niet voor om de kleuren een naam te geven, maar geeft het juist cijfers.


Met twee lagen
De babyblauwe lak van het stel is de kleur 611. In het flesje lijkt hij babyblauw, in het echt is het een donkerblauwe kleur. Ook dit vind ik passend bij elk seizoen. Met het fijne kwastje lakt het prima en zoals jij het wilt.

Wat is jouw favoriete merk qua nagellak?
L'Oréal Nagellak is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €5,99.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat zijn mooie kleurtjes! Vooral die blauwe, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kleuren echt heel leuk, hou vooral van de roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw mooie kleuren
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kleurtjes, ik vind Loreal wel leuke lakjes hebben. Heb er zelf een paar met glitters

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow