Lush Daddy-O Shampoo

zondag, augustus 16, 2015



Kijk, ik ben wel een groot Lushie maar nog nooit had ik een fullsize shampoo van het overheerlijke merk geprobeerd. Tot nu dan. Mijn mening?




"Deze paarse shampoo is dol op blondines. Viooltjes en vers citroensap zijn de perfecte match en houden blond en grijs haar stralend van kleur. (Het werkt trouwens ook prima voor brunettes.)" 

Paarse shampoo vind ik een beetje apart en ook een beetje een gek idee hebben. Wat als de paarse gloed blijft?


De ingrediëntenlijst ziet er oké uit, namelijk:

Citroen infusie, vers (Citrus limonum)Zeewierinfusie, gezaagde zee-eik (Fucus serratus)Natrium alkylsulfaat (Sodium Alkyl Sulfate)Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate)Zeewater, vers (Fresh Sea Water)Parfum (Perfume),Cocamide MEA (Cocamide MEA)Propyleen glycol (Propylene Glycol)Glycol cetearaat (Glycol Cetearate)Limoensap, vers, biologisch (Citrus aurantifolia),Kokosolie, extra virgin (Cocos nucifera)Violenblad-absolue (Viola odorata)Roos absolue (Rosa damascena)Bergamot essentiële olie (Citrus aurantium bergamia),Cananga essentiële olie (Cananga odorata)*Limonene (*Limonene)*Linalool (*Linalool)*Citronellol (*Citronellol)Coumarin (Coumarin)Isoeugenol (Isoeugenol)Methyl ionone (Methyl Ionone)Benzyl alcohol,HexylcinnamaldehydeMethylparabeenPropylparabenen (Propylparaben),Kleurstof 42090 (Colour 42090)Kleurstof 17200 (Colour 17200) 

De groene ingrediënten zijn natuurlijke ingrediënten en de zwarte ingrediënten zijn veilige synthetische ingrediënten. Er zitten wel een paar parabenen in.


Het is gemaakt door Rafal op 14 mei 2015 en moet ik opmaken voor 14 juni 2016. Ik vind dit product echt fantastisch werken, het maakt mijn haar lekker zacht en geleidelijk ook blonder. En de paarse gloed? Daar merk je niks meer van.

"Hoewel Mark Constantine (man met grijs haar) deze shampoo maakte om zijn eigen haar mooi glanzend te houden, kwamen we er al snel achter dat ook vrouwen met blonde haren extra glans kregen. En zelf brunettes merken het verschil. Dus laat je niet weerhouden door Mark die per se op het flesje wilde hebben dat het speciaal is voor mannen met grijze haren."


Leuk dat Daddy-O biologisch fruit en schitterende etherische oliën bevat! Persoonlijk vind ik de geur heel erg op een Zwitsal-geur lijken, super lekker dus. Dit is echt een blijvertje.


Pluspunten:
+ De lekkere Zwitsal-geur
+ Werkt goed
+ Veganistisch
+ Lush (dit is toch ook een pluspunt?)

Minpunten:
- Prijs (9,10 voor 100g)

Heb jij ooit een shampoo van Lush gebruikt?
De Lush Daddy-O Shampoo is verkrijgbaar in de winkels van Lush of op hun webshop voor 9,10 voor 100g.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow