Mijn lipstash

vrijdag, augustus 21, 2015


Ik heb een aantal lipproducten, daarom dacht ik dat het leuk was om mijn lipstash aan jullie te laten zien.




                                                                      Lipsmackers 

Soms heb ik de behoefte om een lipsmacker op te doen, soms weer helemaal niet. Daarom gebruik ik lipsmackers niet heel vaak. Toch heb ik er drie. Twee van het merk Jelly Bean, en een van Coca Cola Cherry. Allemaal hebben ze hele lekkere smaakjes.



                                                                            Lipgloss

Maar van lipgloss heb ik wat meer. De Deborah Milano lipgloss gebruik ik heel graag en ook best wel vaak, al gebruik ik die felle roze (merk?) wat minder. Nauwelijks pak ik de glitterige lipgloss van een merk dat ik vergeten ben, de Cherry Pie van Technic heb ik van iemand gekregen maar heb ik een paar keer gebruikt. Oriflame The One Lipgloss in Very Fuchsia heb ik pas net, maar vind ik echt top! En die prinsessenlipgloss? Nooit gebruikt.


                                                                           Lipstick

Van Beebee kreeg ik deze roze lipstick en deze draag ik soms. Het ruikt trouwens wel heel erg lekker naar watermeloenen! Van Max&More (Action) heb ik een nude lipstick die drie jaar geleden in mijn tas kapot ging. Deze heb ik een paar keer uitgetest, maar de kwaliteit is bagger en het staat me niet helaas. Ook heb ik nog twee klassiek rode lipsticks die ik heel mooi vind.




                                                                           Essence

Essence vind ik een hele fijne merk, ook omdat het erg budget is. Als eerst twee Glossy Lipbalm, deze ruiken echt goddelijk vooral de Strawberry Cheesecake! De Essence lipstick in 17 I Love Cakepop is mijn nieuwe favoriet. Daarnaast iets wat al bijna op is, de Essence Come To Town lipstick. Deze is zóó mooi!


                                                                 Lipverzorging

Natuurlijk moeten mijn lippen tussendoor ook goed verzorgd worden. Ik heb heel veel lippenbalsems, een Baby Lips Electro en een lipscrub. Fijn!

Heb jij een favoriet uit jouw lipstash?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow