Wat neem ik mee in mijn beautycase?

maandag, augustus 17, 2015



Ik vind op reis gaan een van de leukste dingen om te doen. En daarbij hoort natuurlijk je beautycase uitzoeken. Daarom laat ik zien wat ik in mijn beautycase doe.





Sneak preview! :-)


Eerst begin ik met dit doorzichtige tasje waar mijn doucheproducten inzitten.


Hier, mijn doucheproducten. Veel douchegel's, een shampoo en twee conditioners.


Natuurlijk moet ik nog wel een body butter en een handcrème meenemen. Ideaal voor als je in de ochtend een droge huid hebt.


Qua skincare neem ik de fijne producten van Lush mee, Kalamazoo Facewash, Let the good times roll reiniger en Tea Tree Water Toner.


Natuurlijk moet ik ook normale dingen meenemen, zoals deodorant, parfum, lenzenvloeistof, lenzenbakje en een tandenborstel.

Wat neem jij mee op reis?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow