Opgemaakt Augustus

zaterdag, september 12, 2015


Ietjes later dan normaal, ik was helemaal vergeten over dit maandelijkse artikeltje, maar het is er dan eindelijk. Kijk je mee?


Qua verzorgingsproducten heb ik reinigingsdoekjes van Balea opgemaakt, die vrij basic is. Fair Trade Foot Lotion heb ik na een halfjaar opgemaakt, heerlijk als je een tintelend sensatie wilt voor je voeten na een dag vol lopen.


In de douche heb ik als eerst mijn fave, de Zomer Blond Conditioner opgemaakt, ruikt heerlijk naar kamille. Een aantal maanden geleden heb ik deze bath oil van Rainpharma mogen reviewen en omdat ik 'm niet vaak gebruikte, rook hij naar een muffe citroen. Niet lekker, dus maakte ik 'm snel op. Lush Retread Hair Conditioner was matig, veel deed 'ie niet voor droog haar althans de mening van mijn moeder, dus snel zal ik 'm niet kopen.


Natuurlijk heb ik zoals gewoonlijk deodorant , mondwater, lenzenvloeistof en nagellakremover opgemaakt. Vrij basic.

Ik ben echt goed bezig om parfums op te maken. Hier het bewijs.

Wat heb jij opgemaakt?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Parfums raken bij mij echt nooit opgemaakt, ik gebruik elke dag een ander flesje! Leuke producten heb je opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel opgemaakt. vooral met parfums heb ik juist moeite ^^ ik moet ze ook echt opmaken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow