Lush Let The Good Times Roll

donderdag, oktober 22, 2015


Al maanden was ik benieuwd naar deze reiniger van Lush, Let The Good Times Roll oftewel LTGTR.




In juli was ik naar de Lush in Den Haag geweest en toen kreeg ik een sample mee van LTGTR. Ik vond vooral de geur lekker, daarnaast was de werking ook goed. Toen ik een week geleden in Antwerpen was, shoplog volgt nog, kon ik het niet laten om deze cleanser mee te nemen. Gelijk viel me iets op: de geur. Nieuwsgierig als ik was vroeg ik waarom dit een andere geur heeft dan de sample. Om het kort te houden: dit is vers.

Maïs, maïsolie, polenta en maïzena. Zoals je ziet, er zit veel maïs in deze cleanser verwerkt. Daarnaast geef een vleugje kaneel een mooie teint.

Ingredienten:
"Maïs meel (Zea mays)Glycerine (Glycerine)Talkpoeder (Talc)Water (Aqua),Maïsolie (Zea mays)Polenta (Zea mays)Kaneelpoeder, Fair trade biologisch (Cinnamomum zeylanicum)Parfum (Perfume)Gardenia extract (Gardenia jasminoides)Popcorn (Zea mays)"

        Natuurlijke ingrediënten 
     Veilige synthetische ingrediënten
Komt van nature voor in etherische oliën.


Hoi Sam! Dit product is gemaakt op 11 september 2015 en moet ik opmaken voor 11 december 2015. Ik heb nog eventjes dus hopelijk lukt het me om dit product op te maken.

Wat Lush over dit product zegt:
"Watertandend lekker, deze zachte reiniger die je voor zowel je gezicht als de rest van je lichaam kunt gebruiken.

In de winter heb je vaak wat eerder last van dode huidschilfers, door de wisselende temperaturen, uitdrogende centrale verwarming en koude wind. Dus je huid kan best wat extra verwennerij gebruiken! Let The Good Times Roll verwijdert die huidschilfers op een zachte manier zodat deze weer zacht en stralend wordt.

In deze reiniger vind je onder andere plantaardige glycerine, dat je huid helpt vocht vast te houden. Kaneelpoeder  heeft een anti-bacteriёle en anti-septische werking en helpt als je snel last van puistjes hebt. Het heeft ook een stimulerende werking op je bloedsomloop.

De stukjes popcorn zijn bedoelt als decoratie, maar kunnen misschien een beetje scherp zijn. Oefen dus niet te veel druk uit als je deze over je huid masseert!"




Je gebruikt dit product als volgt: Neem een kleine hoeveelheid in je handen en meng met water tot een pasta. Masseer zachtjes in op je huid en spoel af met lauwwarm water.

Dit product vind ik heel fijn, ten eerste het werkt als een scrub, ten tweede het is echt geweldig in combinatie met Tea Tree Water. Zelf gebruik ik het dagelijks maar als jouw huid gevoelig is, kun je dit beter niet doen door de scrubdeeltjes erin.


Kende jij dit product van Lush al?
De Lush Let The Good Times Roll is hier online verkrijgbaar of in een van de Lush winkels voor €9,90/100 g en 24,75/250 g. 

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ah dit lijkt mij echt een heel fijn product, lush is altijd zo fijn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me wel een fijn product, ik had er nog niet eerder over gehoord.
    Wel gebruik ik sinds kort jouw tip, om samples te vragen bij Lush :D ik heb nu al 2 samples opgespaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij klinkt wel erg fijn! Alleen denk ik dat dit voor mijn huid niet geschikt is voor dagelijks gebruik, daar is die toch wat te gevoelig voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow