Lush Snow Fairy Showergel

maandag, oktober 26, 2015



Met een gerust hart kan je vaststellen dat Snow Fairy echt één van de klassiekers van Lush is. Elk jaar is het weer een verrassing of de zoete engel weer een comeback maakt en dat is dit jaar (gelukkig) weer het geval.


Deze jaar is de verpakking wel ietsjes anders. Was het vorig jaar met allemaal sterren en versieringen, is het nu gewoon roze en simpel.


Dit product is gemaakt door Scott op 4 september 2015 en moet ik opmaken voor 4 november 2016. Lekker lang, dus. Daarnaast is het geschikt voor vegans.

Ingredienten:

        Natuurlijke ingrediënten 
     Veilige synthetische ingrediënten
Komt van nature voor in etherische oliën.


Lush heeft zeker gelijk, dit product moet je echt gebruiken als je wilt weten hoe een suikerspin zich voelt. De geur is zó ontzettend zoet, maar tegelijkertijd zó lekker. Als je geen fan bent van zoete geuren, laat deze gauw liggen. Het is niets voor niets de signature van Lush, iedereen kent deze showergel wel en iedereen beschrijft het als 'een zoete kauwgombal'.

Wat Lush over dit product zegt:
"Snow Fairy heeft dit jaar gelukkig weer besloten bij ons terug te keren! Er zijn mensen die net zo zuinig met deze douchegel doen tot het weer kerst is, in de hoop dat dit zoete schatje weer een comeback maakt. Gelukkig is dat dit jaar weer het geval. Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!"




Damn glitters! Snow Fairy heeft grote, blauwe glitters. Daarnaast is het een hele dikke stof, die veel schuim geeft. Als ik de douche uitstap, omringt de geur van Snow Fairy me en ruikt mijn huid nog veel uren hiernaar. Topper! In de sale ga ik zeker een 250g hiervan kopen.


Heb jij ooit de Snow Fairy Showergel geprobeerd? 
De Lush Snow Fairy Showergel is hier online verkrijgbaar of bij een van de Lush winkels voor €7,95/100 g, €14,95/250 g, €24,95/500 g.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Douchen of badderen vind ik echt geluksmomentjes. Ik trakteer mezelf dan ook heel graag op dit soort lekkere schuimpjes voor onder de douche of in bad. Heerlijk!
    Deze had ik nog niet geprobeerd, maar ik ben er nu wel heel nieuwsgierig naar geworden... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een heerlijke douchegel. Ik heb er al zoveel goeds over gelezen dus ik ben best benieuwd nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze laatst ook maar weer ingeslagen, vind hem zo lekker! <3 Het brengt mij ook echt in de stemming voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow