Lush Winter Wishlist

woensdag, oktober 28, 2015


Lush is, zoals jullie wellicht al achterkwamen, mijn favoriete merk. Ik vind het gewoon zo ontzettend tof dat ze niet op dieren testen en omdat alles zo lekker ruikt. Daarnaast werken veel producten voor mijn huid. Omdat Lush een paar weken geleden met een nieuwe 'Winter' collectie aankwam, kon ik het niet laten om een wishlist te maken. Psst, deze leuke blogger DinjaDonut heeft hier ook een artikel over gemaakt!

Santa's Lip Scrub
Santa's Lip Scrub   
Voor de winter is het gewoon een must om lip scrub in je tas te hebben. En wat is er nou lekkerder dan een colalipscrub?
Fairy Dust
Fairy Dust 
Dit is een lichaamspoeder met de overheerlijke Snow Fairy geur, iets wat ik echt een hele lekkere geur vind!
Snowcake Zeep
Snowcake
Snowcake, echt een lekkere geur. Ik had ooit een sample van de showergel en toen was ik er al helemaal verliefd op, dus deze zeep moet ik gewoon hebben.
Snowman FUN
Snowman FUN 
Zelf heb ik deze geur nog nooit geroken, maar als ik de beschrijving lees móet ik het wel lekker vinden. Buchu, bergamot en Siciliaanse limoenolie, klinkt lekker!

FUN Snakes & Ladders
Snakes & Ladders FUN 
Ook deze zal ik denk ik lekker vinden, deze is namelijk heel erg fruitig. Ook al houd ik totaal niet van slangen, deze wil ik wel kopen.
Snowman jelly
Snowman Showerjelly 
Deze showerjelly heeft dezelfde geur als de Snowman FUN en daarnaast ook dezelfde geur als de Carrot Soap. I love me some jellies!
Santa's Belly Shower Jelly
Santa's Belly Showerjelly
Was je verdrietig dat So White dit jaar niet in het assortiment kwam? Niet getreurd, want menig vertelt dat deze dezelfde geur heeft! Daarnaast ziet deze showerjelly er ook feestelijk en mooi uit.
Snow Fairy
Snow Fairy
Van deze overheerlijke geur heb ik al 100 g, maar toch wil ik ook nog 250 g kopen. Gewoon, voordat het weer uit de schappen verdwijnt.
Golden Wonder
Golden Wonder
Normaliter verkies ik een bubblebar boven een bath bomb, maar als het sale in Lushland is, wil ik zeker deze bath bomb uitproberen.

Candy Mountain
Candy Mountain
Ook zo'n lekker iets. Dit is een bubblebar die moet ruiken naar Snow Fairy! Moet. Ik. Hebben.
Butterbear
Butterbear
Butterbear is een klein beertje met een klein prijsje (€2,95). Dat is dan ook wel de main reason waarom ik dit kleine beertje in huis wil hebben, haha.

Wat wil jij graag hebben van de Lush Winter Collectie?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Liefde voor de LUSH haha ;)
    Jij hebt ook al zo'n fijn lijstje gemaakt - en leuk dat je mij vermeld zeg!
    (ik zie alleen geen plaatjes bij de producten)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Lush wintercollectie maakt mij ook altijd wel erg hebberig! Tot nu toe weet ik mij altijd aardig in te houden, maar dat heeft heel veel te maken met het feit dat wij nog geen bad hebben; anders wilde ik denk ik bijna alles hebben voor in bad haha! (Ik zie de plaatjes trouwens ook niet? Zou dat aan mijn browser liggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan echt leuke producten op je wishlist! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk! Ik hou echt van de Lush artikelen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow