Serie's die ik iedereen aanraad

zondag, juni 14, 2015



Ik heb een aantal serie's die ik erg leuk vind om te kijken. Wil jij weten welke serie's echt aan te raden zijn?




1. Pretty Little Liars
In deze serie moet je erachter komen wie A is en wat hij van de vier meiden - Hannah, Emily, Aria en Spencer - wilt. Wie denk jij dat A is?

2. The Walking Dead
Houd je van zombie's en bloed? Wellicht is deze serie dan iets voor jou!

3. Orange Is The New Black
OITNW is een hele leuke serie, vind ik zelf. 12 juni kwam het derde seizoen online. Deze serie speelt zich af in de gevangenis! Ik ben nog niet erg ver met deze serie.

4. Breaking Bad
Breaking Bad is een serie die speelt tussen de scheikundeleraar Walter White aka Heisenberg en Jesse Pinkman. Nadat Walter longkanker heeft gekregen, stort zijn wereld in. Daarom besluit hij als een misdadiger verder te leven en maakt hij met Jesse - een leerling - crystal meth, een drug.

Welke serie ('s) kijk jij?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Al deze series heb ik nog niet gezien... Oeps.. Ik kijk nu how i met your Mother.. Daarna wil ik graag OITNB gaan kijken.
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Breaking Bad is inderdaad geweldig! De andere serie's lijken me ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breaking bad vind ik ook super goed! Ik vond het echt zo jammer dat ik alle seizoenen had uitgekeken. Momenteel kijk ik zelf Homeland, ook een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow