M By Magico (Eau De Parfum)

zondag, augustus 31, 2014



Een parfum is de beste vriend van een vrouw en zo is het maar net. Geur is heel belangrijk! Vandaag omschrijf ik de geur van M By Magico (Action) oftewel het parfum dat ik bij de swap kreeg. Bevalt hij me? We zullen zien..





Ten eerste wat een luxe en mooie flacon! Er zitten de vormen van een vrouw in, maar toen ik het bij mensen vroeg dachten ze juist aan een jurk. Alles met alles, het is heel erg origineel. Het flacon is heel erg lang en ik kan daar echt wel een heel jaar mee vooruit. Er zit 100 ml in en dat vind ik best veel. Toen ik het bij de swap kreeg, was er geen dop. Dat vind ik best een minpunt, het kan daardoor echt heel snel gaan lekken. Het kan ook zijn dat je die er wel bij krijgt.



Het geurtje is zoet, maar niet heel mierzoet. Ik vind het heerlijk zomers. Ook is het geurtje paars, helemaal passend bij de verpakking. Het blijft lang bij je zitten, zo'n 4-5 uur. Het spuit best wel makkelijk en dat vind ik erg fijn. Geen ditjes en datjes dus. Nep-parfum is helemaal in, zoals je ziet. Je kunt het namelijk bij de Action vinden. Verder kan ik niks over deze parfum zeggen, ik ben helemaal om voor zo'n prijs.




M By Magico vind je in de Action voor €1,70.
Wat vinden jullie van de nieuwe trend: nep-parfum?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Het flesje is inderdaad echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kocht hem zonder dop. i dont know why? normaal bij andere parfuma vam de action zit er wel een dop op

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow