Palmolive Elke Dag Shampoo

woensdag, februari 25, 2015


Palmolive staat vooral bekend om haar doucheproducten, maar vandaag review ik een shampoo van het inmiddels bekende merk. Dit is een shampoo voor elke dag, toch weet ik dat ik het niet elke dag ga gebruiken. Komt omdat ik denk dat dat niet heel goed is voor je haren.


Het is een shampoo wat voor normaal haar is, precies wat mijn type haar is. Het flacon is geel en er zit 350 ml in. Lekker veel!

De Palmolive Basics Shampoo Elke Dag is een heerlijke, milde shampoo voor ieder haartype. Deze shampoo verzorgt het haar iedere dag weer helemaal tot in de puntjes. De formule van deze shampoo is pH huidneutraal en verrijkt met zonnebloemextract. Het resultaat is haar dat elke dag weer heerlijk glad en soepel aanvoelt en prachtig straalt.


Zo ziet het substantie eruit, wit/gelig. De geur is overigens heerlijk! Het is een zoete kamillegeur. De reden waarom ik deze shampoo kocht is, 1. omdat het op de sale was, en 2. kamille is goed voor mensen met blond haar. Je haar word dan zomerblond en dat is echt iets waar ik van houd in de winter en lente.


Het wast mijn haren zoals elk normale shampoo doet, niet iets bijzonders.  Daarnaast is er ook geen geur te bekennen op mijn haren. Wel maakt het mijn haar blonder.Wil je een hele speciale shampoo, zal ik deze niet nemen. Maar als je een simpele en budget shampoo wilt, is dit een aanrader.

Ken jij de shampoo's van Palmolive al?
De Palmolive Elke Dag Shampoo is verkrijgbaar bij diverse drogisten voor €1,89.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik was helemaal vergeten dat kamille goed was voor blonde haren! Als deze shampoo mijn haar echt nog wat blonder maakt, ga ik hem zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow