Review O.P.I Nagellak ♥

donderdag, mei 29, 2014




Deze O.P.I nagellak gaf ik mijn moeder cadeau op Moederdag. Hij is een beetje oranje-bruinachtig en best wel mooi. Het klinkt best wel cliché, maar de doppen van O.P.I vind ik altijd het mooist. Ze zijn zwart met kleine stippeltjes aan de uiteinden. Het kwastje is lang en vrij smal, echt heel erg fijn voor lange én korte nagels. Je brengt de nagellak ook best wel snel en makkelijk aan op de nagel.

Dan over de kleur van het O.P.I lakje zelf. Het is de kleur: HANDS OFF MY KIELBASA. Zoals ik al zei, ik vind hem heel erg mooi. Meer voor de herfst, maar bij de zomer past hij ook wel leuk. Hij dekt heel erg goed, erg fijn! Deze O.P.I lak is het gewoon echt waard. Maar alle lakken van O.P.I zijn heel erg goed!

                                 HANDS OFF MY KIELBASA is in de winkel voor €14,95.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ziet er leuk uit!
    xx
    www.myrunwayfashionworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor, maybe kan je er ook een nail-art tutorial overmaken? lijkt me leuk om te lezen!
    xx
    www.xoxobeautylicious.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow