Evening Peony- badlijn.

maandag, juli 07, 2014


Vandaag review ik een badset van de Action voor jullie, niet dat de Action heel bijzonder is in het geheel. Toch valt mijn oog steeds meer op de (vernieuwde) badsets. Heerlijk om je tante, nicht, vader, oom of zus etc. te geven. Mijn favoriete is dan toch wel de Evening Peony lijn, het is een heerlijke bloemenlijn en omschrijft de persoon - ik dus - heel goed! Ik houd van bloemengeuren. Als parfum zou ik ze weer niet willen, maar als badset weer wel. Oké stop, ik dwaal af.











Als eerste de bodylotion, een witte verpakking met bloemen die wel een beetje vrolijker mocht. C'mon zwarte bloemen? Vervang ze liever door roze of paarse! Het heeft een dunne, melk textuur. Niet dat melk heel dun is, maar hier valt het wel mee. Er zit 50 ml in, net dus een 'sample'. Het heeft een zoete, bloemengeur zoals ik al in de inleiding vertelde. Je brengt het aan als dun laagje, maar je voelt de bodylotion wel zitten. Wat ik ook heel fijn vind, is dat ze bij de ingrediënten heel duidelijk zijn. Geen ditjes en datjes dus. Ook bij hulp weet je gelijk wat je moet doen. Dit is zeker een aanrader!


Het favoriete deel bij een badset, de bath fizzers. Het zijn een soort van zeepjes die je in het bad stopt - pleurt kan ook - en dan hoort het te schuimen en een geur achter te laten. Je kent het vast wel. De geur van buitenaf ruikt al heerlijk, maar is het een goede bath fizzer? Ik zal eerlijk zijn, het antwoord is nee. Als eerste stond ik heel land dat plastic eraf te trekken, dat overigs niet erg is dan kan het bad door stromen. Daarna vielen er brokken uit elkaar en zat ik heel onhandig met een paar brokken te spelen. Ik hoopte dat na dit alles nog een positief iets kwam, maar nee. Het schuimde niet, gaf geen geur af. Niks. Al gaf het de eerste `0 seconden wel geur af. Ik deed het zoals ik het altijd doe, ook bij bath fizzers waar het wel lukt, maar wat ik fout deed? Het ligt meer aan de bath fizzer dan aan mij, denk ik.



Last but not least, de showergel van deze lijn. Er zit 65 ml in, 15 ml dan in de bodylotion. De fles in de vorm van een kleine tube en heeft daarmee ook de meeneemverpakking bemachtigt. Door een persoon zat er lijm op de achterkant van de tube, waardoor ik niet de ingrediëntenlijst kon fotograferen. In ieder geval kon ik het er niet afhalen. Ik noem daarom snel de ingrediëntenlijst op:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE METHYL MEA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, PARFUM, SODIUM CHLORIDE, TRIETHANOLAMINE, DMDM, HYDANTOIN, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYISOHEXYL 3CYCLOHEXENE CARBOXALDEI.

In tegenstelling tot de bath fizzer, schuimt deze heel fijn en snel. Een plus!



Wil je dit pakket alleen kopen vanwege de bath fizzer? Dan raad ik je het niet aan, je zult er spijt van hebben.
Hebben jullie er nog negativeit mee?
XO NIKITA.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow