Een beetje personal

zaterdag, oktober 25, 2014



Hmm, ik vond het wel weer tijd voor een personal artikel. Even lekker eentje op zijn tijd. Gewoon kletsen met mijn lezer(essen-s), dingen door te bespreken en alles wat er toe komt kijken bij een personal artikeltje.



Ten eerste begin ik even met mijn blog, want ik maak zoveel leuke dingen met mijn blog mee. Van uitnodigingen van events tot grote boxen vol spullen. Ik denk daarom vaak aan een winactie voor jullie, die komt er dus binnenkort. Maar ook zie ik dat ik lezers kwijtraak, wat ik erg jammer vind. Ik had een paar keer geen artikel online kunnen zetten en natuurlijk gaan er dan mensen weg. Begrijpelijk. Dom van mezelf. Maar mijn bloglovin' volgers blijven hetzelfde, dus ik raak jullie niet kwijt! Daar ben ik zo blij mee, want ik geef mezelf op om elke dag een artikel klaar te zetten. Een schone lei kan je het noemen. Wat zien jullie eigenlijk graag bij een winactie? Tell me.

Naast bloggen heb ik ook school, jammer genoeg. Nee, nee grapje, zonder school was ik nu niet aan het bloggen. Wow, dat zou zo raar zijn! Helemaal niet kunnen lezen of schrijven. Maar goed, waar was ik. Ik vind het best moeilijk school te combineren met bloggen, maar het lukt beetje bij beetje.

Jullie ideeën inspireren me echt, dus graag hoor ik jullie inspiratie voor artikelen. Mijn reviewbak staat nog vol met allemaal producten, maar een ander artikel dan een review moet ook kunnen, toch? Ik heb al wat ideeën zoals een budget make-uplook enz, maar ik luister graag naar jullie ideeën.

De endcard met liefs Nikita komt even niet, ik ben nu ook op mijn mobiel dit bericht aan het tikken. In de middag kan je de endcard verwachten.
Heb jij een blog?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow