Mijn favorieten bij WebStash.nl

donderdag, oktober 23, 2014

   WebStash

Altijd struin ik op verschillende webshops af, op zoek naar leuke it-items. Mijn blik ging vooral naar webstash.nl, een bloeiende webshop met te gekke dingen. Vooral hippe kleding, waar je bijvoorbeeld een celeb mee zag lopen. Vandaag maak ik dan ook al te graag; mijn favorieten bij webstash.nl

                                                     Celine wit shirt S/M
Céline Paris T-shirt
€ 17,95
S/M
Ik droom al heel erg lang van een mooie Céline Paris t-shirt. Natuurlijk nep, want een echte kost ongelooflijk veel. Toen ik deze dan ook zag op webstash.nl wou ik het gelijk kopen. Wat een mooierd! In de winter valt hij heel erg mooi te combineren met een blazer of een spijkerjas. Met een vest kan je er voor zorgen dat het wat losser eruit ziet, een beetje grunge achtig.


                                                      Shirt - Off shoulder

Off Shoulder Shirt
€ 19,95
M - S - XS
De zomer is wel helaas dan voorbij, maar op warme herfstdagen kun je dit prima dragen. Deze shirt is vooral boho en dat is een stijl waar ik ook erg gek op ben. Ik denk dat het geluid op deze website vooral Kaching! Kaching! word..

                                                     Peplum top wit
Peplum Top Wit
€ 22,50
XS
Weer iets leuks in mijn maat, (XS, maar ook een beetje S), deze witte peplum top kan je makkelijk in de herfst dragen door de lange mouwen. Vooral deze is erg favoriet.

                                                     Skort Wit envelope
Skort Wit
€ 17,95
M - S - XS
Deze skort (mix van rok en short) is echt een werkelijk waar plaatje. En ook deze wou ik al zo lang in mijn stash hebben, al sinds april denk ik. Deze skort kan je echt super classy dragen, dus voor mij een hit!



Wat is jullie favoriet bij webstash.nl?




You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow