Montage Jeunesse Hot Spring Sauna Masker

dinsdag, januari 13, 2015


Een verwarmende masker, het was tot kort heel erg onbekend voor mij. Montage Jeunesse stuurde mij dit masker op en ik ben er razend enthousiast over. Waarom? Lees het hier!




Mijn huid is super goed opgeknapt, nog soms heb ik last van een droge huid-aanval, echt maar soms. Toch houd ik nog steeds van maskers hoor, en gebruik ik ze nog met veel plezier. Alleen dan wat minder als vroeger. Zoals je ziet is het een oranje masker. Als je verder inzoomt, wat je overigens nog steeds dan niet kunt zien, zitten er ook scrubdeeltjes in. Een masker met een peeling! Als je het masker aanbrengt, komt na ongeveer 3 seconden een warme gloed over je gezicht. Super fijn in de koudere maanden.


Conclusie

Ik ben razend enthousiast over dit masker! Het is een oranje geur, wat echt een mooie warme kleur is. Precies zoals het masker zelf, heel warm. Ik was ook echt verrast toen ik een peeling er in zag, al weet ik niet heel goed meer of het een scrub was of een peeling. Een scrub heeft namelijk grove korreltjes en een peeling weinig of fijne korreltjes. Ik denk het laatste.

Gebruik jij maskers?
De Montage Jeunesse Hot Spring Sauna Masker is o.a bij de Tuinen verkrijgbaar voor €1,89
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow