Kruidvat Moroccan Argan Oil Shampoo

woensdag, februari 18, 2015


Deze shampoo heb ik al wat vaker in mijn bezit gehad en toen ik hem een paar dagen geleden opnieuw kocht, realiseerde ik me dat ik nooit een review over deze shampoo heb geschreven. Zonde, want het is echt een van de beste shampoo's die ik in mijn leven tegen ben gekomen.


De beloftes zien er goed uit. Dit product hoort je haar zacht en soepel te maken, daarnaast is het ook voor pluizig en droog haar. Ik heb soms wel last van pluizig haar, maar verder is mijn haar vrij 'normaal'.


De substantie is vrij dun en doorzichtig. Daarnaast bevat het een hele kleine en lichte shimmer. De geur is heel erg lekker. Het is niet een nootachtige geur zoals arganolie vaak heeft, maar juist een zoetere variant. Er zitten wel noten van noten bij, snap jij hem nog? Uhu, ik ook niet.


In een fles zit 500 ml, echt heel veel. Deze shampoo doet wat het moet doen. Het maakt mijn haar zacht en soepel en laat daarbij een subtiel geurtje achter. Het verzwaart mijn haar niet, wat echt prettig is. Ik ben fan, al was ik dat al wat langer haha.

Gebruik jij ook shampoo's van het Kruidvat huismerk?
De Kruidvat Moroccan Argan Oil Shampoo is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,39.

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow