Lush Back For Breakfast Shower Gel

zondag, februari 08, 2015


Door Evelien van ohfashion.nl maakte ik kennis met Lush en ze stuurde me niet alleen al de 8 samples die ik een paar dagen geleden reviewde, maar veel meer. Ook zo deze Back For Breakfast showergel van Lush.



Back for Breakfast  £10.25 - 250 gram 

Het is een gele vloeistof. Het ruikt naar citrus en heeft iets weg van de Happy Hippy Showergel van Lush, alleen dan iets meer citroen erin verwerkt. Het is een hele frisse geur, heerlijk om in de ochtend te gebruiken. Misschien heet het daarom ook Back For Breakfast. Fijn ook als je niet wakker kunt worden, dan helpt deze frissere geur gelijk met opstaan.


Zoals je ziet, vrij doorzichtig. Het schuimt overigs gewoon gemiddeld. Niet een hele flinke dosis schuim, maar ook niet niks. Gewoon gemiddeld. Het maakt mijn huid goed schoon en het laat ook een heel klein verzorgend en voedend laagje achter. Heerlijk deze showergel!

Dankjewel Evelien! Ook dit vind ik erg leuk. Kennen jullie de Back For Breakfast Shower Gel van Lush al?



You Might Also Like

5 reacties

  1. Klinkt echt heerlijk! Dit product kende ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg goed! Bij Lush stel ik me altijd hun bruisballen voor, ik wist niet dat ze dit product ook verkochten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken deze niet maar lijkt me heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow