Mijn 2015 wishlist ♥

maandag, februari 02, 2015



Bijna een maand later, maar gelukkig verschijnt het ook op mijn blog. Ik wist namelijk helemaal niet wat ik er op moest zetten! Een wishlist voor wat ik ongeveer zou willen in 2015.




Essie: Ik wil nog graag een nagellakje van Essie. Ik hoor er steeds meer goede dingen over, dus ik vind dat ik er dan ook maar aan moet geloven.

Nieuwe Camera: Dolgraag wil ik een nieuwe camera. Eentje waarmee ik betere foto's en filmpjes mee opnemen kan. Ik zit er al druk voor te sparen, dus hopelijk komt mijn wens uit.

M.A.C: Iets van M.A.C lijkt mij ook echt geweldig. Ik heb er nog helemaal geen producten van, dus ik weet niet hoe ze gaan bevallen. Wel weet ik dat er een hoop goede reviews over te vinden zijn en dat mensen nooit tot nauwelijks tegenvallers vinden.

Forever21: Forever21 lijkt mij een super leuke winkel om mijn kleding aankopen te doen, daarom wil ik hier ook graag naar toe.

Lush: Ik zit altijd te kwijlen als ik rond kijk op de website van Lush. Daarom wil ik ook mijn eerste product aanschaffen dit jaar. Ik bedoel beter later dan nooit.

Sleek: Een merk die wat minder in het nieuws staat nu, of ja dat idee heb ik, Sleek! Sleek is best een betaalbaar merk, alleen heb ik het nog steeds niet gevonden in de V&D of een andere winkel. Wisten jullie dat V&D misschien gaat stoppen? Boehoee...


Yankee Candle: America's best loved candle! Yes, yes, Yankee Candle! Ik heb hier al 3 producten van, twee waxmelts en een sampler, maar ik zou graag mijn collectie nog willen uitbreiden van dit fijne kaarsenmerk.

Bath & Body Works: Dit mooie merk zie ik vaak voorbij komen op weheartit.com en allemaal andere Amerikaanse YouTube channels en blogs. Ik vind dit zo'n leuk merk, dat ik dit 2015 echt moet aanschaffen. Moet.

Victoria's Secret: Victoria's Secret is inmiddels uitgegroeid tot een wereldbekend merk en daarom zal en moet ik daar een bodysplash kopen. Er is nu trouwens sale bij de Etos, maar ik denk dat ik die niet kan mee pakken. Helaas..

Thierry Mugler Alien: Ik heb hier een sample van (Douglas) en het ruikt echt onwijs lekker. Daarnaast is het wel wat sterk, maar dat vind ik juist erg fijn. Het is een vrij aparte geur en je moet ervan houden. Mijn moeder vind de geur maar niks, maar ik vind het erg lekker. Zo zie je maar.

Jampot met rietje: Ik ga nu lekker Tumblr doen en zeggen dat dit ook op mijn wishlist staat. Ik wil dit echt super graag, omdat ik dit een hele leuke toevoeging vind om uit te drinken.

Macbook: Ik weet dat deze bijna niet te halen valt, want zo ontzettend duur is het. Een macbook. Zelf heb ik een iPhone en ik vind het systeem van Apple erg handig. Daarnaast staat deze macbook erg leuk. Toch vind ik het moeilijk om €800,- euro in een keer neer te leggen.

Tattoochoker: Ik cheat een klein beetje, want dit verwacht ik komende week op mijn deurmat. Ik heb namelijk wat besteld bij Soolovely (geen gesponsord artikel, hoor!) en dat is een simple tattoochoker inc. tattoochoker-armband en tattoochoker-ring.

Nieuwe Kussens: Ik ben helemaal mijn kamer aan het veranderen en ik wil daar ook dit bij, juistem kussens! Het liefst roze kussens, want mijn lievelingskleur is roze en mijn hele kamer is ook bijna roze.

We Heart It Kamer: Daarnaast wil ik graag een tumblr of weheartit kamer. Ik vind ze zo ontzettend mooi.

Dit was mijn wishlist dan alweer, wat is jouw wishlist?


You Might Also Like

6 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow