mooskadoshop.nl

donderdag, februari 12, 2015



Mooskadoshop.nl is een hele leuke webshop met o.a vogelhuisjes en welnessproducten. Ik ontving twee producten, die ik vandaag aan jullie laat zien. Benieuwd?





Als eerste het scrubzout. Kijk hoe prachtig dit versierd is! Je ziet gewoon dat er veel tijd en moeite in gestoken is. Ik vind het strikje van Barbie erg leuk, ik ben namelijk echt een bowgirl. Door Bethany ben ik gewoon helemaal weg van strikjes. Ook de dop is erg mooi versierd, met een roze knoop erop. Heel leuk dat het roze is, dat is namelijk mijn favoriete kleur. Wat ook zo prachtig is, is het kanten lint met de roze knoop. Ik vind dat het kant er heel erg stylish bij staat.



De geur is heerlijk. Een frisse rozengeur. Ik vind de geur van rozen erg lekker, dus ook deze is dat ook.

De werking is ook fantastisch. Ik gebruik dit product onder de douche en dat is ontzettend fijn om zo te gebruiken. Omdat je het onder de douche gebruikt, spoelt het gemakkelijker weg. Het verwijdert mijn huidcellen en laat een voedend laagje achter. Ik gebruik dit overigens niet op mijn gezicht, daar is het te grof voor. Fijn product!



Ook heeft Monique er een heerlijke bruisbal voor me bij gedaan. Het is in de geur Green Apple en het word standaard, maar ook deze geur vind ik fantastisch. Ik houd veel van appelgeuren, fruitige geuren doen het gewoon altijd goed bij mij. Lekker product,

Ken jij Mo's Kado's al? 
Het scrubzout (€2,50) kun je hier kopen en de bruisbal (€1,50) kun je hier kopen.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

5 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow